16. listopadu 2015

Knihobit 4

…aneb další unboxing! :-)

Projekt Knihobit jsem zde zmiňovala už celkem dvakrát. Články Knihobit 2 a Knihobit 3 si můžete prohlédnout pod příslušnými odkazy. Čtvrtý balíček přišel dnes. A tak, zatímco někteří museli do školy, já se pustila do rozbalování. Musím říct, že mě potěšili opravdu velmi! Znovu. A jsem moc ráda za to, že jsem se nevzdala hned po prvotním maličkatém zklamání. Ostatně, recenzi na knihu z předchozího balíčku si už u mě můžete přečíst také. :-)

Balení prošlo menší inovací. Nyní na něm najdete nálepku s tváří projektu. Milá změna!



A po otevření to vypadá takto. Někteří z toho možná dokonce poznají, o jakou knihu se jedná. Přiznám se, že já to poznala okamžitě, protože jsem po ní pokukovala od chvíle, kdy byla zveřejněna…



Tentokrát upustili od plakátu, různých slevových kuponů a reklamních záložek. Právě tento fakt mi vůbec nevadí. :-) Namísto toho jsem v balíčku našla taštičku ze stoprocentní bavlny s nápisem Be awesome today, VIVO tyčinku obsahující superpotraviny v syrové formě (byla dobrá!) a časopis Reportér. Přiznám se, že se mi takový časopis dostává do rukou poprvé a co se témat týče, přikláním se spíše k magazínu 100+1, který jsem našla v dvou předcházejících baleních. Ale uvidíme.
Krom zmiňovaných nechyběl klasicky dopis v modré obálce, lepší záložka do knihy (u které tedy nevím, jak ji budu nasazovat… ještě to bude sranda :-)) a drobnůstka v podobě zlatého pírka, což může posloužit též jako záložka.



No a nyní to hlavní! Kniha, kterou mi udělali vážně hroznou radost a za kterou jsem se modlila, protože jsem tak či tak měla v úmyslu si ji dříve nebo později pořídit. Skleněný trůn od autorky Sarah J. Maasové a nakladatelství CooBoo! Ještě tu mám nějaké resty, ale jakmile bude hotovo, těším se, až se do ní pustím.

A pro ty, kteří o knize ještě neslyšeli, přikládám oficiální anotaci: Srdce z ledu. Vůle z oceli. Nelítostný boj začíná.

V temných a špinavých solných dolech Endovieru si doživotní trest odpykává osmnáctiletá dívka. Celaene byla od dětství trénovaná k jednomu jedinému úkolu - stát se tím nejlepším zabijákem na světě, rychlým, tichým, neodhalitelným a všehoschopným. Ale udělala chybu. Nechala se chytit.

Korunní princ jí nabídne poslední šanci: Svobodu výměnou za velkou oběť. Musí ho reprezentovat v turnaji, kde se proti sobě postaví 24 šampionů, těch nejlepších vrahů a zlodějů z celé země. Bude to boj na život a na smrt. Pokud zvítězí, bude volná. Ovšem její soupeři umírají nejen při soubojích, ale i za tajemných okolností - Celaene teď o svůj život bojuje nejen s nimi, ale i s něčím tajemným a děsivým, co se skrývá v pozadí.



Děkuji mnohokrát a budu netrpělivě vyhlížet příští měsíc. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat