16. listopadu 2015

Sbohem a šáteček… Knihobit číslo 5

Projekt Knihobit běží už téměř půl roku a za tu dobu si získal spousty příznivců a také několik odpůrců. Já s ním byla od začátku. Všechno hezké ale někdy končí…

Na vysvětlenou dodávám, že jsem se nerozhodla skončit proto, že by mě tento poslední balíček – nebo většina z těch před ním – jakkoliv odradila. Pravděpodobně budu i v dalších měsících nahlížet do zásilek ostatních kupujících a v tichosti si nad nimi slintat a postýskávat. Pro konec jsem se ale rozhodla jednoduše z toho důvodu, že to na zkoušku stačilo. Moment překvapení zchudl na své pomyslné váze, a tak třeba zainvestuji zas do něčeho, o čem jsem skálopevně přesvědčená, že to chci a že se mi to bude hodit. Byly to nicméně časy příjemné a jednou, třeba pokud se uvolní nějaké dodatečné finanční zdroje, mi to nedá, a zase si nějaký balíček koupím. :-)

Po sentimentálním úvodu vám tedy představuji obsah své pravděpodobně poslední knihobití zásilky…

Pohled na uzavřenou krabici spolu s logem…



Náhled po otevření – lze jednoznačně poznat, že tam přidali opět něco dobrého na zub a obálka dopisu zežloutla. :-)



Obsah zásilky:
Oním "něco dobrého na zub" jsou biokrekry, což je oproti sladkému příjemná změna. Těším se, až se na ně vrhnu. Namísto plakátu či tašky přidali tentokrát notes s nápisem Those who do not believe in magic will never find it – Roald Dahl. Krásný notes s čistými stránkami mi spolehlivě poslouží k poznámkám při tvorbě knižních recenzí. Dále můžeme vidět onen dopis, záložku do knihy, časopis Tajemství vesmíru a hezký řetízek s obrázkem páva.



Hlavním hřebem balíčku je bezpochyby přiložená kniha. Jedná se o knihu Sedmilhářky od Liane Moriarty. Zmíněná autorka mi zcela neznámá není, nicméně jsem od ní ještě nic nečetla. Anotace k tomuto titulu mě sice nijak zvlášť nezaujala, ale nechám se překvapit. Pro upřesnění přikládám její znění:
Jane je hloubavá, do sebe uzavřená šedá myška a v životě to vůbec nemá jednoduché, protože sama vychovává pětiletého syna. A ten se teď navíc začal ptát po svém tátovi.

Madeline je velká parádnice a přitom neřízená střela. Momentálně jí ztrpčuje život její exmanžel: po letech si zničehonic vzpomněl, že by se mohl taky podílet na výchově jejich společné dcery.

Celeste je věčně zasněná, poněkud vynervovaná místní kráska. Co ji ale může trápit, když má tak hodného, hříšně bohatého manžela a přepychový dům? Snad jen ta jejich dvojčata jsou občas na zabití.

Každá z nich je úplně jiná, a přesto jsou nejlepší kamarádky. Jsou však k sobě skutečně upřímné? Vždyť i drobné lži a polopravdy můžou časem vyústit v obrovskou tragédii.




Provozovatelům projektu tímto děkuji za pět hezkých zásilek, které mi vždy více či méně zpříjemnily den. Věřím, že se pokaždé všechno nemusí podařit podle představ, každopádně přeji, aby si projekt našel další oddané a jen a pouze spokojené zákazníky. :-)

Děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat