16. listopadu 2015

Knihobit 2

Také jste propadli nové senzaci, která se konečně objevila i u nás v České republice? Já rozhodně ano! A dnes mi dorazil už druhý balíček, který jsem pro vás náležitě zfotodokumentovala! :-)


Nejprve by ale bylo vhodné říct, co to ten Knihobit vlastně je. Tedy především těm, kteří se o této novince ještě nedoslechli. Jedná se tedy o službu, kdy vám vyberou knížku a pár dalších knihomolských dárečků a balíček zašlou na vaši adresu. Vy předem nevíte, co v zásilce najdete, čímž je to o to více zajímavější a napínavější. Aby jste zamezili něčemu, po čem byste jinak vyloženě nesáhli, nebo tomu, aby vám bylo zasláno něco, co už máte, vyplníte si svůj profil na jejich stránkách. Tam se uvádí, které žánry máte nejraději, popřípadě i odkaz na databázi knih, goodreads a podobně. Každý profil pak prohlíží a vybírají aktuální knihu (takže nedostanete nic starého), která by se vám mohla nejvíce líbit.

Více informací naleznete ZDE.

A nyní už k mému balíčku.

Takhle zásilka vypadá zvenčí…


…a tady už je balíček otevřený


Jak vidíte, jsme napínáni doslova do poslední chvíle. Z prvotního pohledu lze rozeznat snad jen časopis 100+1, který naštěstí nemám a příjemně mě překvapil. :-) A teď už rozbalování.

Z ruly se vyklubal úplně úžasný knihomolský plakát, který mi už visí na zdi.



Další neidentifikovatelný balíček skrýval hned několik krásných překvapení...


Sovička, ta sovička! Jak já záviděla při minulém unboxingu těm, kteří dostali sovičku! :-) Miluju sovičky všude a na všem a tato je prostě krásná. Určitě u mě najde své využití. Stejně tak záložka s krásným úryvkem z Malého prince. A nálepka s peříčky tvoří milý doplněk.

Se záložkami ale ještě nekončíme…


V balení se nachází hned dvě, potažmo tři další. Vizitku odkazující na e-shop Knižní vesmír už můžete najít i v mých odkazech. Mají tam opravdu krásné věci. Dále vidíte mnou již zmíněný časopis 100+1 a dvě záložky odkazující na velmi zajímavé knihy. Nevím, jak vás, ale mě hrozně zaujalo Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender, je to ta krásná záložka ve tvaru pírka úplně napravo. Mohl by to být hodně zajímavý příběh a těším se, až budu moct knihu vyzkoušet.
A na závěr Knihobitem slibovaná sleva na knihy – v tomto případě audioknihy. Děkuji, Knihobite! :-)

A teď už se určitě těšíte na to hlavní…


Je to poměrně dobře čitelné, takže nemám čím napínat a zde je obdržená kniha. :-)


Jasinda Wilder – Topím se v tobě. Moc se mi líbí povrch. Na dotek působí takovým pogumovaným efektem a je to hodně příjemné. Stejně tak obálka. I anotace mě docela zaujala. Trošku hůř nesu to, že je to první ze čtyřdílné série a dle recenzí v ní lze očekávat hodně sexu. V následujících dnech zveřejním recenzi na Nabíječe, díky čemuž možná budete moct pochopit, jak k erotice v literatuře přistupuju. I tak si ale knihu přečtu a uvidíme.

Knihobit si každopádně předplatím, jen snad pro jistotu ve svém profilu Young Adult smažu úplně. :-))
I když vám třeba někdy nepřijde kniha podle vašich představ, ten pocit, kdy něco přijít má a vy nevíte, co to je, je nezaměnitelný. Skoro bych to přirovnala k tomu, když jsme v dětství chodili k vánočnímu stromečku a natěšeně čekali, co tam pro nás bude. Jde o ty okamžiky překvapení, kterých se nám (nebo alespoň mně) v životě dostává jen velice málo.

Žádné komentáře:

Okomentovat